Lovely!







Åh hallå där!

Här får ni lite finfina bilder från frukosten imorse. Vi vaknade tidigt och begav oss ut på en morgonpromenad. Solen lýste och det var superhärligt. Det blåser lite kallt nu när man sitter still men då man promenerade var det skönt med lite vind. Jag sitter just nu i Hellgrens hammock och har precis pratat med bästaste Raolie! Saknar henne som tusan så det var roligt. Älsklingen klipper gräser och jag väntar på att hon ska bli klar.

Igår var vi duktiga och gick ut på en pw innan vi for till grillfesten. Som förresten var superroligt! Vi lekte massa lekar och grillade såklart och pratade. Det blev lite kallt framåt kvällen men det eldades i en brasa och allt var bara allmänt trevligt. Härligt folk och mycket aktiviteter. Vi kom hem ganska tidigt ändå, vid halv 1 tiden.

Då såg vi BB på datorn och käkade upp godiset vi hade kvar från senast. Det var väl mest jag som var sugen men... Det skulle vi iallafall inte gjort. Visst det var underbart gott men min mage är inte så nöjd idag eftersom vi hade druckit igår också. Det var rätt längesen så magen protesterade nog mycket mot det och blev nog inte  gladare av alla godsaker. Så nu blir det skärpning ett tag känner jag!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0