Storm?













Hello!

Gårdagen segade sig på ordentligt efter lunch men jag slutade ändå 4 och det var så grymt skönt! Efter jobbet åt jag lite middag sen åkte jag med chiifen till Bergvik där jag handlade lite. Då det var klart gick jag tillbaka till Biltema och lämnade sakerna i bilen sen tog jag en halvtimmes promenad i området där. Hittade värsta mysiga stigen vid en 4h-gård! Var tvungen att ta lite bilder, det var dock inte så soligt men.

När baby slutade klockan 7 for vi hem och åt tacos. Efter det tog vi en 45minuters promenad innan vi slutligen såg torsdagens avsnitt av BB på datorn. Det var ungefär vad vi hann med innan vi slocknade.

Idag mår jag dock myyycket bättre! Har kunnat sova ordentligt och halsontet försvann när man piggna till. Underbart. Vi har varit och solat och nu även ätit frukost. Vi funderar på att springa 3km senare men det blåser jävel så jag vet inte om man orkar det. För ikväll blir det grillgalej med jobbarkompisarna! Blir nog spännande minst sagt. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0