Tack å lov för helg

God morgon!

Jag sitter redan med dagens andra kopp te med redigt med honung i. Ute öser regnet ner i vvanlig ordning och jag är såå inte pigg. Vaknade första gången kvart över 4 imorse med ont i huve och framförallt halsen som bara den. Med tanke på tiden så gjorde jag mitt bästa för att somna om men de gick såklart inte. Istället steg jag upp, gjorde en kopp te, läste lite och tog mig en treo. Katterna blev superglada iallafall.


La mig igen en timme senare och fick faktiskt somna om tills väckarn ringde. Nu ska jag dra till jobbet där jag ska vistas till 4. Eller plågas? Känns inte så frestande med jobb efter inatt. Kul nog jobbar babe till 7 ikväll så jag stannar i stan och ska shoppa lite nödvändigheter. Som avmaskningsmedel till catsen exempel. Wiho!

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0