Morsning!

God morgon allesammans!
När jag är hem och hälsar på har jag alltid en tendens att vakna tidigare än jag brukar. Så även idag. Har gjort mig lite te med honung i för att snabbt få bort morgonhalsontet och krupit upp i soffan för lite morgonbloggning. Mys. Ute syns det att de har regna med det gör det inte just nu, håller alla tummar för att det inte heller ska börja!
Igår var jag iallafall lite duktig som ni ser på bilden här ovanför. Medan mamma och Erik åt karra gjorde jag mig en skitgod fruktsallad på melon, kiwi och persika. På det hade jag lite vaniljyoghurt ofcourse och nötter/torkad frukt. Den var jättegod och jag blev jättemätt.
Vi såg filmen "Hamilton". Nu hade jag inga som helst förväntningar på den för jag har bara hört dåliga saker om den. Men jag fick massage i början, i mitten gjorde jag fruktis och till råga på det hade vi ingen text. (de prata rätt mycket engelska och afrikanska). Men om man ser den igen med text tror jag faktiskt den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0