Jamensådärja

God morgon på er allesammans!
Nu råkar det vara så att det var fem dagar sen jag senast kikade in här och det ber jag om ursäkt för. Dock skyller jag på att jag har haft så sjuukt mycket att stå i på senaste! Så jag tänkte visa er lite bilder från veckan.
Varit hos pappa och fått tacos, fick även köra hans busbil hem. Grymt roligt, gick undan så att säga.
Bakat kakor och lämnat hos farbröderna på DHL.
Umgåtts mycket med min kära bror, bland annat åt vi en varsin LITEN bägare i bersan!
Linne har jag hunnit träffa två gånger! En av gångerna njöt vi av solen i lekis sedan såg vi film och åt lite karra. Jätteefterlängtat :*
Lekt med min gullkussar två gånger. En gång då jag sov hos mormor i början av veckan och sedan i förrgår när de var hos mig medan Camilla var på stan.
Och så igår. Jag ber lite om ursäkt för denna bilden och Pysen blir inte våldtagen. Men både Pysen och mamma hade damp igår och slogs på golvet sen blev de båda lika utslagna. De hade även lika svårt att ta sig upp sen när de bråkat klart, gammfolket alltså.
Förutom detta har jag också hunnit träna lite. Kör i vanlig ordning mage/rumpa/rygg som lite hemmagym sedan har jag sprungit. Sammanlagt sen jag kom hit har jag lyckats ta mig en mils joggartur 4 gånger. En gång imorse eftersom jag vaknade superpigg klockan 05:00. Slog tidrekord på 52,5 minuter. Ganska bra men inte tillräckligt.
Jag har också förutom bilderna hunnit vara med Kajsa och Pål!!!!! Pål ska jag även vara med idag och vi ska svänga förbi hos Kajsa för att kika på hennes nya lägga. Hann aldrig kika på den senast vi var med varann för vi var på stan. Nu ska jag kuta in i duschen, hoppas ni inte är allt för onöjda över min dåliga update! Ska hem till Karlstad idag så det dröjer nog åtminstone ett dygn innan ni hör av mig igen, just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0