Hemma hos min mamma!

Hoj!
Då har man kommit hem till Skellefte igen. Det kändes himla bra att träffa mamma och lilla Oscis igen! Även om han låg i sängen till typ 2... Men ändå, satt där inne och tortera han istället, man får inte komma undan. Bilden här ovanför är från nattens tågresa, gjorde det lite mysigt med mina förkylningsstuff, mat och läsning.
Det har varit fint väder med massa sol idag så jag har försökt passa på att vara ute mycket. Jag och mamma tog en promenad till Fäbogatan och hämtade cyklarna hit till nya läggan. Skönt. Sedan har jag tränat lite mage och rumpa här hemma och sprungit en sväng. Fast det slutade med att de blev en lång sväng på en dryg mil. Det var faktiskt inte meningen utan jag sprang helt enkelt vilse, inte lätt med nya motionsspår.
Jag har försökt sätta igång med löpningen nu! Sprang första milen igårmorse innan jobbet och så andra idag då. Har dock inte klarat tiden än, ska klara loppet på högst 50 min. Men får kämpa lite till. Ikväll ska vi grilla och masseras och jag kommer nog somna rätt fort känns de som. Nu ska jag snart göra lite sallad och innan dess tänkte jag bjussa på lite bilder på mammas nya lägga, den var riktigt mysig och det känns att den är gammal.
Hall

Kök
Matrum
Vardagsrum
Sådär. Jag tog inte i alla rum men de flesta. Ni får ha lite överseende med att de flyttade in i onsdags och därför ser det lite tomt ut på vissa ställen och det är framme kanske lite mycket på vissa andra. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0