Hektiskt men kul!

Idag har varit en fartfylld dag kan man väl säga. Jag vaknade tidigt men fick mig inte ut på promenaden jag tänkte ta så fort. Mamma hann vakna och vi följdes ut. Pysen fick följa med men han gick inte så himla fort så det blev ingen lång sväng. Det tog ganska lång tid dock... Men han blev superglad iallafall och hittade dessvärre för oss en badplats också. Usch.
Efter det var det frukostdags. Gott. Jag hann med att träna lite mage och rumpa/rygg också innan jag följde mamma till fäbogatan. Hon skulle flyttstäda den gamla läggan så jag passade på att intervallträna på spåret som finns där. Det blev ett varv, dvs drygt 3km. Det tog 17 min och jag körde intervaller på ungefär 30 sek. Det var så grymt jobbigt.
Mamma var inte klar när jag var klar så jag cyklade hem den sista cykeln till den nya lyan och joggade tillbaka till mamma. Hjälpte henne med det sista innan vi for hem igen.
Då blev det att hoppa in i duschen med bums och göra sig i ordning för sedan for jag och min goa broder till min älskade farmor! Hon visste inte att vi skulle komma och jag tror hon blev glatt överraskad. Vi åt middag där och roligt nog kom min farbror och hans fru dit också. Det var gott och trevligt! Nu ikväll har jag sett BB och käkat fruktis och druckit te. Det sista som händer nu blir att he igång en Asterix och Obelixfilm jag laddat ner förut idag! Jag älskar dem!
Imorrn ska jag och luncha hos bästa Linne och jag längtar! Ska bli så kul att träffa henne igen!
På kvällen bär det av till mormor och morfar och Wille och Camilla, där ska jag även sova över. Det blir nog mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0