Hejigen

God kväll!
Hemkommen till Karlstad och livet leker. Har saknat min älskling så himla mycket! Det var underbart att se henne igen. Dessutom var hon en gullunge. För vi for nästan direkt till hennes farmor eftersom det var mors dag. Där grillade vi och solade lite för det var grymt varmt! Sen tog hon med mig på picknick senare på eftermiddan!







Åh mackan ni ser här ovanför hade hon gjort till picknicken. För hon veet att jag älskar den (för jag har tjatat i typ ettochetthalvt år på att jag vill ha den) eftersom hon gjorde den åt mig för någon sommar sen. Och den är så himlahimla god! Det var en jättemysig dag<3

Det braiga vädret var spårlöst försvunnet igår. Vi slutade jobba kl 15 och tog oss då en promenad till Oliven, köpte mat, gick tillbaka till bilen (vet inte hur långt det blir men några km iaf) sedan for vi hem. Så åt vi det till BB. På kvällen tog vi ytterligare en prommis med lite utfallssteg och diverse överraskningar.

Idag har vi jobbat 12-19. Jag har inte orkat springa något sen jag kom hem och har börjat få lite ångest över det nu. Men jag orkar verkligen inte, blev riktigt back to reality med jobb på en gång. Plus att i söndags ville man bara vara med hjärtat. Så vi får se om jag får tillbaka energin i helgen! Har iallafall promenerat och idag gjorde jag lite situps/rumpövningar. Älsklingen är ute och klipper gräset i detta nu, duktig som hon är, så jag funderar på att hoppa lite hopprep, låter fjolligt men är ack så jobbigt!

Sen kan jag äntligen meddela att nästa vecka flyttar vi in i våran nya lägga!!!! Så då blir vi stadsbor igen! LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0