Hej hopp!







Tjingeling!
Ett tag sen jag titta in här nu men det blir så när man bara jobbar till 7 varenda dag. Dessutom var vi ute och powerwalka i förrgår efter jobbet, superhärligt! Här uppe ser ni lite frullebilder från två dagar tillbaka. Den sista bilden är från igår. Då min älskade steg upp jättetidigt och gjorde en latte som hon kom in till mig med på sängen! Tänt ljus hade hon gjort också, världens underbaraste flickvän har man! <3

Det har äntligen slutat blåsa också så igår tog vi oss en liten cykeltur. Och angående träning så ska jag ta upp löpningen nu från och med i helgen. Jag kommer ju hem till skelle och hälsar på denna vecka och måste börja löpa jävel eftersom min chef har anmält mig till ett lopp den 16e. En mil. Tjenare säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0