Härlig söndag

God morgon!

Hoppas ni har en toppensöndagsmorgon! Jag och hjärtat var uppe alldeles för länge igår och såg film och åt godsker och myste, så ställde vi väckarn på 9 men en av oss var nog lite för sömnig för att stiga upp... Hihi gullhönan. Men det gör inget, då kan jag passa på att skriva!




















Lite bilder från midsommar!




Nu är det så att jag har gjort ett försök att börja blogga på nattstad.se istället. För blogg.se dampar och segar jävel för mig hela tiden plus att på nattstad kan jag blogga från mobilen, vilket är bra nu när jag inte har internet. Så här har ni länken dit om ni vill fortstätta läsa.
http://www.nattstad.se/Allt%20eller%20inget

Såg att det var 13 läsare idag fastän jag inte skrivit på säkert två veckor! Jätteroligt tycker jag. Hur som helst, ang nattstad, så fattar jag inte mycket av det än så länge så vi får se hur länge jag blir kvar där.





Från den goda middagen igår!



Jag kan passa på att berätta lite om idag också. Det verkar vara världens mysväder, mörka regnmoln fast inget regn, så jag kan tänka mig att det blir lite promenad och mys helt enkelt! Tyvärr är inte Sofia ledig imorrn så vi måste packa ihop oss och fara tillbaka till läggan. Känns lite trist eftersom detta har varit som en liten minisemester för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0