Midsommarmys!



Tjingeling! Försök att inte falla av stolen nu när jag helt plötsligt skrivit här efter, ja, veckor? Det ligger ju nämligen till så att vi ju har flyttat till lägenhet i stan och det gick inte allt för fort att få internet. Vi har väntat i två veckor nu och jag lyckas inte blogga från telefonen så jag har helt enkelt inte kunnat. Har dock saknat att göra det! Har tagit lite bilder från igår som jag tänkte visa men jag fick bara ut den ni ser här uppe, och den var ju inte så rolig.. Så jag ska försöka senare och kolla om datorn är mer medgörlig!

Vår midsommar blev riktigt bra. Vi var ute och plockade blommor med Elin och Ida på förmiddagen, gjorde en midsommarstång med dem. Gjorde mat och åt ute på altanen och drack lite vin. Vi spelade flera spel och viktigast av allt, kubb, som jag och Ida ägde i! Vi är fett nöjda för vi vinner aldrig annars men jag måste nog sluta leva på de vinsterna igår, innan Sofia dödar mig pga allt tjat. Hih. Sofias föräldrar är utomlands i veckan så vi har deras hus hela helgen, känns som en minisemester!

Kan också uppdatera er om att jag sedan senast har bytt jobb så nu sitter jag bakom ratten igen ;) Lite större utmaning att köra i Karlstad, om man säger så. När det helt plötsligt fanns mer än bara en e4:a... Hur som helst så känns det bra! Läggan tar sig också, tycker vi har fått himla fint nu. Och så har vi beställt en soffa från Mio som kommer om fem veckor!!!! LÄNGTAR. Bara jag får internet nån himla gång så ska jag lägga ut bilder så ni får se! Varken ni vill eller inte... Ska försöka blogga effektivt i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0