9e Februari



 

Åh goddagens allesammans! Torsdag idag då. Vi var såå duktiga idag, steg upp klockan 7 imorse och följde Pumi till KMTI. Där går hon på ryggrehabelitering, RIV. Det började med att vi gick ut och gick i en timme i skogen, och då menar jag inte på några stigar utan mitt i skogen bara. Efter det var det lite frukost och sedan rygg och magövningar i nästan en timme till. Efter det var klart sprang vi i 10min på löpband innan vi slutligen begav oss hem. Landade på Aspliden vid 12 om jag inte minns helt fel.

 

Efter tre hårda träningsdagar ska vi ta en lugn kväll ikväll, har hört med några kompisar om att kanske ha en filmkväll. Planen var att ha det på lördag egentligen men då var det nästan ingen som kunde. Så håller tummarna för ikväll! Sedan kan jag passa på att berätta lite om lunchen som ni ser på bilden här ovan, sallad/gurka/paprika/tomat/räkor/turkisk yoghurt. Fantastiskt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0