Jag blir trött.

Jag måste kontra med att Linne är en hurtbulle som springer å allt! Jajjemen. Men vem vill inte vara ute i sådant underbart väder som det var igår?! Men efter solsken kommer... snö? Fan ta vädret.


Tyckte denna bild passade bra. Lite eftermanvarithurtigochstretchar, typ :)
Igår kom iallafall Pauul efter middan och vi drack lite kaffe sen gick vi ut och gick. Det var superskönt. Och idag skulle jag vara duktig och gå en bit före frukost men saker och ting motarbetade mig. Till exempel att snön vräkte ner och var skyyblöt sen skulle Pysen helst stå still hela tiden. Men det blev en prommis på ungefär 25 minuter (förmodligen för att P inte ville gå så fort) och det rann om mig då jag kom tillbaka.

Nu blir det frulle och sen ska jag starta min arbetsdag nångång också. Typ runt 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0