Ajje!



Tjoho! Idag är jag inte lika pigg och alert som igår. Ni må då veta att Kajsa tvinga med mig på Kickboxning igår och det var inte lugna tag där kan jag ju säga! Jag har ALDRIG haft så ont i precis hela kroppen som jag har idag. Och hade igår. Jistanes jag har aldrig varit med om dess like. Så jag har inte sovit så mycket inatt eftersom jag vaknat av smärta varje gång man rört sig typ ;) Hihi autsch. Sedan var våran lärare så väldigt vänlig att ge oss omprov (från ett prov vi gjorde förra året) imorgon. Vi fick idag vetskap om detta, böckerna och ett häfte på 10 sidor med bara frågor som vi ska kunna imorgon. Good luck. Jag har då något att göra ikväll kan vi säga.

♥På sidan om det kan jag bara säga att jag älskar Sofia, puss♥


Ungefärligen såhär har jag gått runt idag. Känns kroppen såhär då man blir
gammal ska jag skynda mig att ta livet av mig då man börjar känna av den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0