-->TORSDAG,FREDAG,LÖRDAG<--

Hoj!
Muttis here! I förrgår var vi som sagt på studentfest och det var mycket trevligt. Förutom att vi skulle gå och möta några så vi trotsade våra skavsårade fötter och styrde stegen mot dem. Men då vi var framme fick vi reda på att de redan åkt så det var bara vända. Och gå typ dubbelt så långt eftersom nöjesfabriken som vi skulle till, låg åt helt motsatt håll. Till råga på allt höll man också på att kissa ner sig. Då vi kom fram var kön typ 2km lång också men det gick snabbare än man trott att komma in ändå!

Väl inne var alla på suveränt humör och kvällen tog sig bra! Natten tillbringades i stan. Där har vi även varit idag, med Elin och Hanna. Har köpt skor som jag ska dela med mor min fast hon har inte sett dem, så hon får helt enkelt lita på min utomordentligt jättebraiga smak ;) Fick även ett par jeansshorts av älskling! TACK♥ Hon köpte till sig själv jättesnygga chinosshorts och en rånicelig tröja :D love.

Nu sitter jag och diggar satellite - Lena. Den är fett bra (a) Sen bär det nog av till ica för att handla och sen vet jag inte alls vad det blir. Har lagt upp lite bilder på dagens fynd också, ha det nice!







OVER AND OUT! /

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0