candy!

God kväll!


Idag blir det att äta godis! Har precis varit med mamma på coop och köpt megamycket choklad xD Det är den tiden i månaden snart så... Haha om någon ville veta! När jag komme hit idag upptäkte jag att det mesta var i lådor, de flyttar ju på onsdag så det är starkt på gång ((:
Det första vi gjorde när jag hoppa av bussen i Umeå idag, vid fem, var att gå och beställa indisk mat och det skulle ta 40 min innan det var klart så vi gick på stan, jag mamma och erik. Så var vi in på stadium och jag hittade världens mysigaste tröja! Så jag övertalade mor min att de skulle betala så får jag betala av senare, och om jag klarar körkortet får jag tillbaka pengarna ;) Haha värsta omständigt!

Ja som vanligt så har jag varit lite dålig på att uppdatera men det är så fullt upp på veckorna! Men denna vecka kan jag sammanfatta lite kort, den började med att jag fick köra lastbil, FH16, i måndags på skolan för första gången! Och dumper i tisdags, och det gick faktiskt ganska bra :D Ruskigt kul var det iallafall!
Efter skolan på måndagen var jag och tränade och det gick åt skogen! Och tisdagen var jag med Linne! :D Vi var och simmade, var även med henne på onsdagen =) oh herrejistanes nu är jag superstressad, vill äta godis och se idol xD Men jag kan skriva mer sen i helgen ;)

Godnatt!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0