Life is wonderful

Det började med att jag vaknade klockan 7.00. Då jag snabbt skickade iväg ett sms till Nea. Det gäller att vara först ute innan hon hittar på nåt annat. ;)
Haha det dröjde inte länge innan jag fick svar av en rätt så butter Nea x) Hon hade blivit väckt av smset. äsch ingen skada skedd och vi bestämde att vi skulle träffas och ta en ridtur tillsammans! Jag ringde till Dag och det var som vanligt inga problem att låna en häst så jag tog Rist medans linnea fick rida Joggis. Vi red över heden mot Harrsjön och sen till terräng banan, där Nea skulle prova ta ett skutt med Joggan. Vilket slutade med Nea på marken (A) men det gick bra och vi bytte nu hästar.

På kvällen blev det bio "Prinsessa" tillsammans med Nea och Emma. Ruskigt bra film! rekommenderar den starkt. :) Sen tog vi bussen hem och snackade massa barndomsminnen x)

/L

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, dan var heeeel rolig och trevlig. Ridturen var också rolig även fast jag flög av. men så de kan gå, ingen skadad bak eller så. :D

Filmen var jätte bra!! Alla borde se den (a)

Tack för dagen :D

2009-10-27 @ 11:37:50
URL: http://neawikstrom.blogg.se/
Postat av: Loella

Lät superkul hihi Du MÅSTE visa mej den där rackarns terrängbanan nångång!! Höres!

2009-10-27 @ 12:39:23
URL: http://cedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0