Lördaag - simning, stan och fläskfilé (:

God eftermiddag gott folk ;D

Idag har jag fått mig en sovmorgon och sedan fått följa till ett ställe i Umeå för Oscar skulle köpa något till moppen, så jag och mamma gick in på en affär som heter Expo så länge, och det var verkligen en rolig affär! :D Den hade typ allting :O Tallrikar, brickor, ljuslyktor, prydnadssaker, fotöljer, tavlor, och maaaassor massor mer, och det var värsta billigt, jättemyckt rea på det mesta också :O JAsi, det var kul iallafall :D Sen åkte vi hem för Erik och Oscar bara tjata om att de var less hela tiden och efter det åkte jag och mamma och simmade. Blev lite mer än en km (40 längder) och sen bastade vi och det var skitvarmt fast skönt (:

Nu håller jag på att fixa en hemlis åt min babe, vi får se hur det går ;) Och väntar på maaat, fläskfilé och klyftpotatis :D Mums. Fick förresten B-vitamin av mamma så nu kanske jag slutar tappa hår ;DD

♦Kram M

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag glömde messa dig igår (lördag) och säga att jag inte kunde hitta på något :]

Vi får göra de en annan gång :)

2009-08-30 @ 12:26:35
URL: http://neawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0